Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

zaterdag 15 februari 2014

Tutorial Bedankdoosje

Tutorial Bedankdoosje

Helaas moesten er een paar juffen bij het KDV van Lotte ontslagen worden. We konden hen natuurlijk niet met lege handen naar huis laten gaan, dus heb ik kleine bedankjes voor hen gemaakt. De minidoosjes zijn leuk om iemand bij een verjaardag te sturen.

Benodigdheden:
1x Cardstock 6 x 21 cm
2x Cardstock 4 x 3 cm
Verdere versiersels


 

Ril het grote stuk cardstock op 4,5 - 5,5 - 14,5 - 15,5 cm.
Ril de kleine stukken op 1 en 2 cm (van de korte zijde), je krijgt dan drie stukjes van 1 cm breed. zie onderstaande foto.



Plak de kleine stukjes in het "doosje" zoals op onderstaande foto. Dit worden de zijkanten.


Plak de onderkant dan ook op deze kleine stukjes. De basis van je bedankdoosje is klaar.



Drie chocoladereepjes passen er in.



Nu nog versieren en dan iemand cadeau doen!



Oh ja, ik heb de bovenrand leuk versierd met een randpons. Je kunt hiervoor ook een kartelschaar gebruiken bijvoorbeeld.








Veel plezier weer!

Groetjes, Linda

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke doosjes zijn het geworden.
    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk! Mooi materiaal ook, met die rozen aan de binnenkant!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben hem net aan het maken, hij is erg leuk, maar ben ik heel vervelend als ik vraag welke afmetingen je hebt aangehouden voor 1 reepje?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor, vragen mag altijd. Het kleine reepje is 2 x 21 cm. De rest blijft hetzelfde.

      Verwijderen
  4. Ik had het ondertussen uitgevogelt, mijn reepjes zijn ook iets kleiner, dus ook dat heb ik aangepast, bedankt voor je reactie

    BeantwoordenVerwijderen