Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

donderdag 19 december 2013

Tutorial uitvouwdoosje

Tutorial Uitvouwdoosje

Benodigdheden:
1 vel cardstock 30,5 x 30,5 cm
Eventueel nog papier om een klein doosje en envelopjes mee te vouwen.

Ril het cardstock verticaal op 5 - 6,25 - 24,25 - 25,5 cm

Ril het cardstock horizontaal op 8 - 9,25 - 19,25 - 20,5 cm



Snijd de hoeken eruit. Snijd verticaal op de 6,25 en 24,25 cm lijn en horizontaal op de 9,25 en 19,25 cm.



Vouw nu alle overige gerilde lijnen. 
De zijkanten kun je nu naar binnen vouwen, dan de onderkant naar boven en als laatste de "klep" naar beneden. 
Je doosje is zo klaar.





Ik vond het leuk om een klein envelopje en doosje te vouwen en er in te plakken om zo kleine spulletjes mee te sturen.





Ik had ook nog een ander formaat doosje gemaakt.
Hier hanteerde ik de volgende rillijnen:
verticaal: 7 - 8,5 - 22 - 23,5 cm
horizontaal:  3 - 4,5 - 17 - 18,5 cm

Snijd ook hier de hoeken eruit om het doosje dicht te kunnen vouwen.

Om het geheel mooi af te werken heb ik alle hoekjes rond gesneden.






Veel plezier met het maken van deze leuke pakketjes annex cadeaudoosjes.

Groetjes, Linda

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tutorial en wat duidelijk uitgelegd. Ga ik zeker een keer maken.
    Dank je wel

    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen