Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

donderdag 5 december 2013

Tutorial Locking Devices 2

Tutorial Locking Devices 2

Benodigdheden:
1x  cardstock 9,8 x 29,7 cm
1x splitpen

Leg het cardstock zoals op onderstaande foto voor je neer.
Ril verticaal op 9,8 en 19,9 cm.



Je krijgt dan dit.



Ril vervolgens diagonaal in het eerste vierkant. Van rechtsboven naar linksonder. 
Doe dit ook met het rechtse vierkant. Ook van rechtsboven naar linksonder.
Beide zijn bergvouwen.




Prik de splitpen en eventueel een cirkeltje precies in het midden van het middelste vierkant. Hiermee wordt de kaart dichtgehouden.




Nu verder naar wens versieren.

Ik heb ervoor gekozen om de driehoeken vast te plakken. Deze kunnen natuurlijk ook los blijven, zodat je de kaart helemaal kunt openvouwen tot een lang en smal rechthoek.





Veel plezier weer.

Groetjes, Linda

3 opmerkingen:

  1. Gevonden! Wat leuk al die tutorials op je blog. Ik heb heerlijk rondgekeken en uiteindelijk het kaartje gevonden dat je liet zien op de Su-per challenge. Het is met challenges wel de bedoeling een recent werkstuk te laten zien. Ik hoop dat je de volgende keer weer mee doet en dan een directe link plaatst. Nu ga ik nog verder rondkijken bij je. O, zoveel ideeen hier. Dank je wel, ook voor het meedoen op de Su-per challege.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, bedankt voor je reactie. Ik hou de challenges in de gaten. Leuk om te doen ook. Heb zelf van alles van SU, maar helaas nog geen papier. Veel plezier met het rondkijken op mijn blog.

      Verwijderen