Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

dinsdag 10 december 2013

Tutorial Labelhoesje

Tutorial labelhoesje

Inspiratie te over vandaag. Al zet ik niet meteen alle tutorials online. haha.
Ik zag mijn hoesje voor het fototoestel en dacht...dat kan ook voor labels gebruikt worden.
Dus ben ik het na gaan maken.

Op onderstaande foto, ik hoop dat het duidelijk te zien is, zie je hoe je alles moet aftekenen en afmeten.

De buitenste randen kunnen dan worden uitgeknipt.
Ik bewust voor een dikte van maar 1 cm gekozen, zodat het door de brievenbus past.




Nu de getekende lijnen rillen.



Dubbelzijdige tape op de twee plakstrookjes en vastplakken.



Ik heb ervoor gekozen om het flapje met magneetplakband te beplakken, zodat het mapje goed open en dicht kan.




Nu verder nog versieren, labels of kaartjes erin en klaar!!




Groetjes, Linda

Trouwens... nog een leuk nieuwtje. Ik ga in 2014 iedere eerste maandag van de maand zorgen voor een tutorial op snail-mail.nl. Petra schreef er vandaag een blogje over. Kei leuk!

1 opmerking:

  1. Helemaal leuk weer en wat een leuk nieuwtje! Super voor je!

    BeantwoordenVerwijderen