Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

zaterdag 16 november 2013

Tutorial "Ronde Drieluik"

Tutorial "Ronde Drieluik"

Benodigdheden:
Cardstock 15 x 20 cm
Designpapier en andere spulletjes om de kaart te versieren.



Ril verticaal op 8 en 12 cm. (zoals onderstaande foto)



Met een koekjesuitsteker heb ik de ronde vormen getekend (kan natuurlijk ook met een passer). Mijn papier is overigens wat groter geweest dan het formaat dat ik heb aangegeven, vandaar dat er bij mij meer papier wegvalt.




In eerste instantie wilde ik de kaart zo vouwen dat de hoge kant voor was. Per ongeluk heb ik mijn witte papier dat ik er op wilde plakken op de andere kant geplakt, maar andersom vind ik hem ook leuk. :-) Ik wilde er een beetje een "oude" kaart van maken, heb daarvoor al het bruine touw ertussen geplakt.



Daarna met wat "oud" papier en oud gemaakte stempelafdrukjes versierd.







Eigenlijk super makkelijk, maar ik vind hem erg leuk geworden.

Veel plezier weer!

Groetjes, Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen