Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

zondag 3 november 2013

Tutorial 3D-kaart

Tutorial 3D-kaart

Deze kaart zag ik als voorbeeld op de KreaDoe. Ik vond hem erg leuk en maakte met mijn telefoon een foto om hem te onthouden. De maten moest ik natuurlijk zelf uitrekenen, maar ook daar ben ik uitgekomen.
Veel plezier weer met deze tutorial. Ik vind hem geslaagd.

Benodigdheden:
1x Cardstock 15 x 21 cm
Extra papier, stempels en dergelijke om de kaart te versieren.

Meet alles af zoals op onderstaande foto.
Ril alle horizontale lijnen.
Snijd de verticale lijn. 
(Let op!! Niet tot aan de rand snijden! Dit gebeurde mij natuurlijk bij het maken van de tutorial, terwijl ik het wist...)



Vouw alle gerilde lijnen om en om, zodat je onderstaande kaart krijgt. Eigenlijk is hij zo al klaar om versierd te worden.



Ik heb hem eerst beplakt met designpapier. 



En daarna met uitgeknipte (op de Kreadoe gekochte) stempels beplakt tot een leuk geheel.




Liefs, Linda

4 opmerkingen: