Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

zaterdag 5 oktober 2013

DIY Schuifkaart

Deze keer een tutorial voor een schuifkaart.

Benodigdheden:
2x cardstock van 10,5 x 15 cm.
1x een cardstockstrook van 3,5,x 15 cm



Snijd in een van de cardstocks een rechthoek uit van 3 x 9 cm. Lengte kan ook korter of langer. Of je maakt (zoals bij de laatste foto's van de kerstkaart, twee kleine vakjes.





 Beplak het stuk cardstock waaruit je het gat hebt gesneden met dubbelzijdige tape. Doe dit wel zo dat er genoeg speling is om de smalle strook te kunnen schuiven. Plak het andere stuk cardstock hier op.



Zo ziet het er nu uit. Je kunt de kaart nu in elkaar schuiven en bestempelen en versieren. Schuif ook je schuifgedeelte uit en bestempel dan ook het gedeelte dat je niet ziet als hij in elkaar zit. Zo krijg je een verrassingseffect.





Bij deze kerstkaart heb ik voor het rechtopstaande model gekozen en twee kleine vierkantjes uitgesneden. Hierin zit ook een schuifgedeelte waarop ik afbeeldingen en teksten heb gestempeld. Wanneer je het gedeelte nu eruit schuift, verschijnen er andere teksten en afbeeldingen.




Weinig beschrijving, maar volgens mij spreken de foto's voor zich. 
Veel plezier weer met het maken van deze kaart!

Groetjes, Linda

2 opmerkingen:

  1. Hoi! Leuke kaarten zeg. Ik vond je blog via Facebook (de groep "Snailmail") en ik ga nog een beetje rondsnuffelen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk Mieke. Dank je wel. (beetje late reactie zie ik. Sorry daarvoor)

      Verwijderen