Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

vrijdag 31 augustus 2012

Schrijfwedstrijden!

Nu ik het een beetje in de gaten hou zie ik veel schrijfwedstrijden voorbij komen. Ik kan niet met alles meedoen, maar met een aantal ben ik wel bezig geweest.

Voor 1 september moest er een een hoofdstuk van maximaal 1000 woorden worden ingestuurd naar thrillerschrijversbloggen, als je mee wilde doen aan de wedstrijd. Dit zag ik op 28 augustus. Oei, ga ik dat nog redden? Ik had al een verhaal in mijn hoofd zitten, maar nog niet het begin van het verhaal. Op papier had ik al wat personages beschreven en de link tussen hen aangegeven. Zo dat het uiteindelijk allemaal logisch is, maar in het begin voor een lezer niet meteen te voorspelbaar. Best lastig.
Maar nu was er dus een wedstrijd waar ik aan mee kon doen.

Nog een wedstrijd...want ik was ook al bezig aan een kort verhaal voor de schrijfwedstrijd van damespraatjes. Hiervan is de deadline 30 september. Ook dit verhaal is geschreven, maar neem ik a.s. donderdag mee naar de workshop. Hier kan ik nog aan schaven om het beter te maken. En dan insturen en afwachten.

Op zich verwacht ik niet dat ik degene zal zijn die zal winnen hoor. Helemaal niet juist...maar op deze manier heb je wel leuke thema's om over te schrijven en het schrijven zo te oefenen. Inspiratie is tenslotte wel nodig voor het schrijven.

Oké, omdat jullie het zijn, wil ik jullie het hoofdstuk dat ik voor de wedstrijd heb geschreven dat uiterlijk morgen ingeleverd moet zijn niet onthouden en kun je het in mijn volgende blog lezen.

Tips, advies en dergelijke zijn van harte welkom!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen