Stampin' Up Workshop met Linda

Voor goed betaalbare workshops, kinderfeestjes in Swalmen en omstreken
en bestellingen van Stampin'Up
bent u hier aan het juiste adres.

Mail voor informatie:
l.opdencamp24@gmail.com

facebook: Stampin' by Linda

maandag 20 augustus 2012

Gedicht: moeder en dochter




Met mijn moeder en tantes naar mijn nichtje in Rotterdam
Voor wie ik natuurlijk een cadeautje voor meenam
36 graden was de temperatuur van de buitenlucht
Alle vogels sloegen op de vlucht
Een cup cakeje en veel glazen water
Liepen we in de stad te zweten later
Heerlijke lunch bij restaurant Dudok
En daarna lekker shoppen zonder te kijken op de klok
Heerlijk met mijn moeder gepraat
De liefste moeder die er bestaat
Helpt iedereen waar het kan
Doorziet alles en heeft altijd een plan

Thuis aangekomen lagen mijn meiden op bed
De andere oma had heel goed opgelet
Manlief was namelijk ook niet thuis
Die had zich gestort in het feestgedruis



Meike een kus en Lotte een aai
Kroop ik in bed om te slapen in een handomdraai
Ook papa was weer thuis en wenste de meisjes goedenacht
Meike vroeg nog even heel zacht:
“papa, is mama er ook?”
Waarna ze al snel in onze kamer opdook
Even een dikke knuffel van mam
Dat is echt waar ze voor kwam
Toen dook ze nog even tussen ons in
Dat was precies naar haar zin
Haar teruggelegd in haar eigen bed
En ook een beker water neergezet
Wat is het toch een lieve schat
Die haar mama gemist had
Even knuffelen en een dikke kus midden in de nacht
Zorgen voor een heerlijk gevoel  en een grote glimlach
Het moeder/dochtergevoel is zo groot en intens
Iets dat ik iedere vrouw toewens.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen